Ticket Restaurant yemek kartı & kuponu

Şirketler & Kurumlar

İş Ortakları (restoran & cafe, büfe)

Son Kullanıcılar

Ticket Compliments hediye & alışveriş kuponu

Bireysel

Kurumsal

Ticket Plus üye iş yeri mağaza & market kartı

Üye İş Yerleri (restoran & cafe, büfe)

Ticket Business Fuel akaryakıt indirim hizmeti

Şirketler & Kurumlar

Kapat

Bize Ulaşın

Zaten üye misiniz?

Hesabınızla giriş yaptığınızda, bizimle daha çabuk iletişime geçebilirsiniz.

Giriş Yap - Üye Ol

Listele

Bu Konuda Size Yardımcı Olabilecek Soru - Cevaplar

Sipariş ve fatura detaylarımı nasıl öğrenebilirim?

Siparişlerinize ait detayları, online.ticket.com.tr adresimize giriş yaptıktan sonra Sipariş Takibi menüsünden ilgili sipariş numarasını seçerek, fatura detaylarınıza ise Fatura Takibi menüsünden ilgili fatura numarasını seçerek ulaşabilirsiniz.


Üye olmak için tıklayınız
Siparişimle ilgili nasıl bilgi alabilirim?

Siparişinizin durumunu online.ticket.com.tr adresimize kullanıcı adı ve şifreniz ile giriş yaparak “Sipariş Takibi” menüsünden takip edebilirsiniz. “Üretim Aşamasında” siparişin tarafımızca onaylandığını ve işleme alındığını, “Krediler Üretildi” kredi siparişlerinizin tarafımıza ulaştığını ve yükleme işlemi için gerekli onayların verildiğini ve kredilerin kullanılabileceğini, “Kart Üretildi” yeni kart talebiniz doğrultusunda kartın üretildiğini, “Kupon Üretildi” ise kupon siparişlerinizin tarafımızca onaylanıp üretildiğini gösterir. “Kargoda” durum bilgisi ise siparişleriniz sonucunda üretilen kupon ya da yeni kartlarınızın kargoya verildiğini gösterir.

Üye olmak için tıklayınız!

Siparişleriniz ile ilgili 444 22 66 numaralı çağrı merkezimizi arayarak bilgi alabilirsiniz.

Çağrı merkezimizi aradığınızda önce 1’i ardından 3’ü sonrasında ise müşteri numaranızı tuşlayınız. Sipariş Bilgileriniz için 1'i tuşlayınız ve menünün sonunda 0’ı (sıfır) tuşlayınız.

Faturam ulaşmadı. Nasıl bilgi alabilirim?

Faturalarınızın durum bilgisini online.ticket.com.tr adresimize kullanıcı adı ve şifreniz ile giriş yaparak Fatura Takibi menüsünden kontrol edebilirsiniz. Ancak faturanızın dağıtımı ile ilgili kurye bilgileriniz için 444 22 66 numaralı çağrı merkezimizi arayabilirsiniz.

Çağrı merkezimizi aradığınızda önce 1’i ardından 3’ü sonrasında ise müşteri numaranızı tuşlayınız. Ödeme bilgileriniz için 4'ü tuşlayınız ve menünün sonunda 0’ı (sıfır) tuşlayınız.

Kart/ Kupon siparişlerim teslim olmadı. Nasıl bilgi alabilirim?

Kart/ Kupon siparişlerinizin durum bilgisine online.ticket.com.tr adresimize kullanıcı adı ve şifreniz ile giriş yaparak Sipariş Takibi menüsünden ulaşabilirsiniz. Siparişiniz ile ilgili, 444 22 66 numaralı çağrı merkezimizi arayarak bilgi alabilirsiniz.

Çağrı merkezimizi aradığınızda önce 1’i ardından 3’ü sonrasında ise müşteri numaranızı tuşlayınız. Sipariş Bilgileriniz için 1'i tuşlayınız ve menünün sonunda 0’ı (sıfır) tuşlayınız.

Bu Konuda Kullanabileceğiniz Sesli Yanıt Sistemi Menüleri

Siparişimle ilgili nasıl bilgi alabilirim?

Çağrı merkezimizi aradığınızda önce 1’i ardından 3’ü sonrasında ise müşteri numaranızı tuşlayınız. Sipariş Bilgileriniz için 1'i tuşlayınız ve menünün sonunda 0’ı (sıfır) tuşlayınız.

Faturam ulaşmadı. Nasıl bilgi alabilirim?

Çağrı merkezimizi aradığınızda önce 1’i ardından 3’ü sonrasında ise müşteri numaranızı tuşlayınız. Ödeme bilgileriniz için 4'ü tuşlayınız ve menünün sonunda 0’ı (sıfır) tuşlayınız.

Kart/ Kupon siparişlerim teslim olmadı. Nasıl bilgi alabilirim?

Çağrı merkezimizi aradığınızda önce 1’i ardından 3’ü sonrasında ise müşteri numaranızı tuşlayınız. Ödeme bilgileriniz için 4'ü tuşlayınız ve menünün sonunda 0’ı (sıfır) tuşlayınız.

Şirketler / Kurumlar

Şirketler / Kurumlar

Giriş