Sıkça Sorulan Sorular

Tüm merak edilenler

Anahtar kelime belirterek arayın

Kriter seçerek arayın

Ürün:
Profiliniz:

Müşterinizim, çalışanlarım için bu hizmetten faydalanıyorum.

Nasıl sipariş verebilirim?

Size e-posta yoluyla iletilen kullanıcı adınız ve parolanız ile Ticket Online platformuna giriş yapınız.

Ana sayfada sol tarafta bulunan Ticket Restaurant ana menüsü altında yer alan Sipariş İşlemleri alt menüsüne tıklayınız ve Yeni Kart Siparişi’ni seçiniz ve yönlendirmeleri takip ediniz.

Ticket Online nedir?

Ticket Online, Ticket Restaurant yemek kartı siparişlerinizin çok daha etkin bir şekilde yönetilmesini sağlayan online sipariş yönetim platformumuzdur.

Platformumuz size Ticket Car, Ticket Compliments gibi birçok Edenred ürün ve çözümlerini çok daha etkin bir şekilde yönetebilme şansı sunar.

İşleminiz tamamlandıktan ve ödemeniz alındıktan sonra e-posta üzerinden Ticket Online'a giriş yapabileceğiniz kullanıcı adınız ve şifreniz tarafınıza gönderilecektir.

Siparişimle ilgili nasıl bilgi alabilirim?

Siparişlerinizin durum bilgisini Ticket Online platformuna kullanıcı adı ve şifreniz ile giriş yaparak, ana sayfada sol tarafta bulunan Ticket

Restaurant ana menüsü altında yer alan Sipariş Takibi menüsünden kontrol edebilirsiniz.

Faturam ulaşmadı. Nasıl bilgi alabilirim?

Faturalarınızın durum bilgisini Ticket Online platformuna kullanıcı adı ve şifreniz ile giriş yaparak, ana sayfada sol tarafta bulunan Ticket Restaurant ana menüsü altında yer alan Faturalar menüsünden Fatura Takibi alt menüsüne tıklayarak kontrol edebilirsiniz.

Çalışanlarımın kart bakiyelerini nasıl öğrenebilirim?

Çalışanlarınıza ait kartların bakiye bilgilerini Ticket Online platformuna kullanıcı adı ve şifreniz ile giriş yaparak, ana sayfada sol tarafta bulunan Ticket Restaurant ana menüsü altında yer alan Kart Yönetimi menüsünden Kart Bakiye Transferi menüsüne tıklayarak kontrol edebilirsiniz.

Kayıp kart bildirimini nasıl yapabilirim?

Kayıp kart bildiriminizi Ticket Online platformumuza kullanıcı adı ve şifreniz ile giriş yaparak Kart Yönetimi menüsü altındaki İptal & Bloke İşlemleri menüsünden gerçekleştirebilirsiniz. İptal etmek istediğiniz kartı seçerek işlemi onaylayabilirsiniz.

Eğer kart sahibi çalışanınız MyEdenred mobil uygulamasını kullanıyorsa, uygulamanın ana sayfasındaki kart görseli veya ‘i’ ikonunun üzerine tıklayarak ulaşılan ürün detay sayfasındaki “Bloke Et” butonuna tıklayarak da geçici bloke işlemini gerçekleştirebilir; kartın tekrar bulunması halinde aynı adımları tekrar ederek kartı kullanıma açabilirler.

Ayrıca, 444 22 66 numaralı çağrı merkezimizi arayarak da işlem yapabilirsiniz. Çağrı Merkezi çalışma saatleri hafta içi 8.15-17.45, hafta sonu (Cumartesi) 9.00-16.00 saatleri arasıdır.

Çağrı merkezimizi aradığınızda önce 1’i ardından 3’ü sonrasında ise müşteri numaranızı tuşlayınız. Ardından kayıp kart işlemleri için 2’yi tuşlayınız.

Ödemelerim ile ilgili nasıl bilgi alabilirim?

Ödeme bilgileriniz için kredi-TR@edenred.com adresine talebinizi e-posta ile iletebilir veya 444 22 66 numaralı çağrı merkezimizden bilgi alabilirsiniz.

Çağrı merkezimizi aradığınızda önce 1’i ardından 3’ü sonrasında ise müşteri numaranızı tuşlayınız. Ödeme bilgileriniz için 4'ü tuşlayınız ve menünün sonunda 0’ı (sıfır) tuşlayınız.

Cari hesap ekstremi nasıl alabilirim?

Cari hesap ekstrenize Ticket Online platformuna kullanıcı adı ve şifreniz ile giriş yaparak, ana sayfada sol tarafta bulunan Ticket Restaurant ana menüsü altında yer alan Faturalar menüsünden ulaşabilirsiniz. Bu menüye tıkladığınızda açılan ekranda Cari Hesap Ekstresi kutucuğuna tıklayınız.

Şifresi bloke olan kartları nasıl aktive edebilirim?

İlgili kartın PUK kodu bilgisinin sipariş yetkilinize gönderilmesi için talebinizi 444 22 66 numaralı çağrı merkezimize iletebilir ya da müşteri@ticket.com.tradresine e-posta ile bildirebilirsiniz.

PUK kodunu edindikten sonra çalışanınız, herhangi bir üye işyerindeki POS cihazı üzerinde, kartı ile birlikte şifre işlemleri menüsüne girip şifre açmayı tıklayarak yeni bir şifre belirleyebilir

Unutmayın, PUK kodunun 3 kere hatalı girilmesi durumunda kart tamamen bloke olur. Bu durumda kartınızın yenilenmesi gerekir.

MyEdenred Uygulaması nedir?

MyEdenred uygulaması App Store, Google Play ve Huwei Store'da bulunan ücretsiz bir mobil uygulamadır. MyEdenred uygulaması ile Ticket Restaurant Yemek Kartı’nıza dair bakiye bilgilerinizi kontrol edebilir, harcama hareketlerinizi izleyebilir, size en yakın restoran ve kafeleri görebilir, Dolu Dolu kampanyalarını takip edip, restoranlarda indirimli yemek yiyebilirsiniz. Bunun yanı sıra Red Club kampanyalarını takip edip, çeşitli markalarda indirimlerden de yararlanabilirsiniz. Ayrıca QR kod ya da NFC özellikli mobil ödeme sistemlerimiz ile hiçbir POS cihazına temas etmeden ödemenizi gerçekleştirebilirsiniz. Kartınızı kaybetmeniz durumunda ise tek bir tıkla kartınızı bloke edebilirsiniz.

Ben ve çalışanlarım MyEdenred üzerinden nasıl bir hesap oluşturabilir ve yemek kartlarımızı ekleyebiliriz?

App Store'dan, Google Play'den veya Huawei Store’dan ücretsiz indirebileceğiniz MyEdenred uygulamasında GSM numaranızı ve e-postanızı girerek bir hesap oluşturabilirsiniz. Hesabınızı oluşturduktan sonra “Kart Ekle”yi seçerek fiziksel ya da dijital kart kodunuzu girerek MyEdenred uygulamamızın tüm özelliklerini kullanabilirsiniz.

Ticket Restaurant yemek kartı nerelerde geçerli?

Ticket Restaurant yemek kartının geçerli olduğu üye restoran, kafe, büfe ve marketleri web sitemiz üzerinden buraya tıklayıp kriterleri girerek veya MyEdenred mobil uygulamasının “Çevrendekiler” başlığından görüntüleyebilirsiniz.

Ticket Restaurant Yemek Kartlarımızı teslim aldık ama çalışanlarımız kullanamıyor, neden?

Kartlarınız, size güvenlik nedeniyle yüklemiş olduğunuz krediler bloke edilmiş olarak teslim edilir. Kartları kullanıma açmak için Ticket Online platformu üzerinden teslimat onayı vermeniz gerekmektedir. Onayınızın ardından krediler aktif hale gelecektir. Kartlarınızı teslim aldıktan sonra ana sayfada sol tarafta bulunan Ticket Restaurant ana menüsü altında yer alan Sipariş Teslimat Onayı alt menüsünü seçerek kartları kullanıma açabilirsiniz.

Sipariş numarasını girerek veya bir tarih aralığı seçerek arama yapabilir, teslimat onayı bekleyen kartların listesini görüntüleyebilirsiniz. Her yeni kart siparişinizde teslimat onayı vermeniz gerekmektedir.

Çalışanlarımın kişisel verileri güvende midir?

Evet, politikalarımız ve prosedürlerimiz, çalışanlarınıza ait tarafınızdan sağlanan tüm bilgilerinin gizliliğini ve güvenliğini korumak üzerine tasarlanmıştır.

Kullanıcınızım, şirketimin sağladığı bu hizmetten faydalanıyorum.

Ticket Restaurant yemek kartını paket servislerde de kullanabilir miyim?

Ticket Restaurant yemek kartını üye restoranların paket servis ve gel-al servisleri ile Getir ve Yemek Sepeti’ndeki üye restoranlarda kullanabilirsiniz.

Ticket Restaurant yemek kartı ile online alışveriş yapabilir miyim?

Ticket Restaurant yemek kartınız ile MOPAŞ’tan online market alışverişi yapabilirsiniz.

Bakiyemi nasıl öğrenebilirim?

Cep telefonunuza indirdiğiniz MyEdenred mobil uygulamasının ana sayfasında bakiyenizi görüntüleyebilirsiniz.

MyEdenred Uygulaması nedir?

MyEdenred uygulaması App Store ve Google Play'de bulunan ücretsiz bir mobil uygulamadır. MyEdenred uygulaması ile Ticket Restaurant Yemek Kartı’nıza dair bakiye bilgilerinizi kontrol edebilir, harcama hareketlerinizi izleyebilir, size en yakın restoran ve kafeleri görebilir, Dolu Dolu kampanyalarını takip edip, restoranlarda indirimli yemek yiyebilir, Red Club kampanyalarını takip edip, çeşitli markalarda indirimlerden yararlanabilirsiniz. Ayrıca QR kod ya da EdenredPay (NFC teknolojisi) mobil ödeme sistemlerimiz ile hiçbir POS cihazına temas etmeden ödemenizi gerçekleştirebilirsiniz. Kartınızı kaybetmeniz durumunda ise tek bir tıkla kartınızı bloke edebilirsiniz.

MyEdenred uygulamasını telefonuma nasıl yükleyebilirim?

MyEdenred uygulamasını cep telefonunuzun işletim sistemine göre aşağıdaki linklerden indirebilirsiniz:

App Store: https://apps.apple.com/us/app/myedenred-t%C3%BCrkiye/id553023473

Google Play: https://play.google.com/store/apps/details?id=com.edenred.TicketRestaurant

Huawei Store: https://appgallery.huawei.com/#/app/C103918065

MyEdenred mobil uygulaması şifremi hangi kriterlerle belirlemeliyim?
  • MyEdenred mobil uygulaması şifrenizi aşağıdaki kural setine göre belirleyebilirsiniz.:
  • Şifreniz 6 haneli olmalı ve rakamlardan oluşmalıdır.
  • Büyükten küçüğe ya da küçükten büyüğe ardışık 3 rakam içermemelidir.
  • Aynı rakam en fazla 2 kez kullanılabilir.
  • Aynı rakamlar yan yana yer alamaz. (Ör. x11xxx)
  • 0, 19, 20 ile başlayamaz.
Ticket Restaurant yemek kartı hangi restoran ve marketlerde geçerli?

Ticket Restaurant yemek kartının geçerli olduğu restoran ve marketleri görüntülemek için lütfen buraya tıklayınız.

Aynı zamanda MyEdenred uygulamamızı cep telefonunuza indirip ÇEVRENDEKİLER başlığında Ticket Restaurant Yemek Kartı geçen noktaları, size en yakın noktadan başlayarak görebilirsiniz. Bunun için konum bilgileriniz açık olmalıdır.

“Sırala” butonundan “Yakınlığa Göre” ya da “Restoran Puanı”na göre, “Filtrele” butonundan “Kampanyaları Göster”, “Marketleri Göster”, “Konuma Göre Filtrele” veya “Kategoriler” seçeneklerine göre, “Ara” butonundan ise herhangi bir kategoride, kategoriyi yazarak arama yapabilir, dilediğinizi yiyebilirsiniz.

QR kod ile nasıl ödeme yapabilirim?

MyEdenred mobil uygulamasını telefonunuza indiriniz. Ticket Restaurant yemek kartınızın numarasını uygulamaya kaydediniz. Ödemenizi yapmadan önce kasa görevlisine QR kod ile ödeme yapacağınızı mutlaka belirtiniz. Sonra POS cihazında görüntülenen QR Kodu, MyEdenred ana sayfasındaki “QR Ödeme” butonuna tıkladıktan sonra gelen ekrana okutunuz. POS cihazında okutma işlemi gerçekleştikten sonra tutar bilgisi için onay vermenize takiben ödeme işlemi tamamlanmış olur.

Bazı işlemlerde güvenliğiniz için SMS onayı gerekmektedir. Eğer sizin işleminiz de SMS doğrulama kodu gerektiriyorsa güvenlik sebebiyle cep telefonunuza bir SMS kodu gönderilecektir. Bu SMS kodunu QR kodu okuttuktan sonra görüntülenen ekrandaki ilgili alana girerek “Onayla” butonuna tıklayınız. Restoran yetkilisinin de POS cihazı üzerinden vereceği onay ile ödeme tamamlanmış olur. Ödeme slibi size teslim edilir.

QR kod ile ödeme yapabilmeniz için şirket yetkilinizin Ticket Online platformu üzerinden mobil ödeme yetkisini aktive etmiş olması gerekmektedir.

QR kod ile ödeme nasıl aktive edilir?

QR kod ile ödeme yapabilmeniz için şirket yetkilinizin Ticket Online platformu üzerinden cep telefonunuzu girmesi ve mobil ödeme yetkisini aktive etmiş olması gerekmektedir.

EdenredPay (NFC Teknolojisi) ile nasıl ödeme yapabilirim?

EdenredPay (NFC Teknolojisi) ile ödeme yapabilmek için öncelikle Android işletim sistemine sahip bir cep telefonuna sahip olmanız ve genel ayarlar menüsünden NFC ile ödemeyi aktive etmeniz gerekmektedir:

MyEdenred mobil uygulamasını telefonunuza indiriniz. Ticket Restaurant yemek kartınızın numarasını uygulamaya kaydediniz. Ödemenizi yapmadan önce kasa görevlisine temassız ödeme yapacağınızı mutlaka belirtiniz. EdenredPay ile ödeme yapmak ve Ticket Restaurant kartın temassız özelliğini kullanarak ödeme yapmak arasında süreçler açısından bir fark yoktur. Telefonunuzun sadece tuş kilidini açıp POS cihazına birkaç santim yaklaştırarak saniyeler içerisinde hızlı, pratik ve hijyenik olarak ödeme yapabilirsiniz. EdenredPay ile ödeme yapabilmeniz için mobil ödeme yetkisinin Ticket Online platformu üzerinden şirket yetkilinizce, cep telefonunuzun NFC ödeme özelliğinin ise sizin tarafınızdan aktive edilmesi gerekmektedir.

Cep telefonunuzun “Genel Ayarlar” bölümünün altında bulunan NFC ve ödeme özelliğini açtığınızdan ve EdenredPay’e izin verdiğinizden emin olun. MyEdenred uygulamamız üzerinden, Ayarlar > Mobil Ödeme Ayarları > EdenredPay izni anahtarını açarak ödemenizi gerçekleştirebilirsiniz.

Kartımı kaybettim, ne yapmalıyım?

MyEdenred mobil uygulamasının ana sayfasındaki kart görseli veya ‘i’ ikonunun üzerine tıklayarak ulaşılan ürün detay sayfasındaki “Bloke Et” butonuna tıklayarak da geçici bloke işlemini gerçekleştirin ve şirketinizdeki ilgili kişiye bilgi veriniz. Kartın tekrar bulunması halinde aynı adımları tekrar ederek kartı kullanıma açabilirsiniz.

MyEdenred yüklü cep telefonumu kaybedersem ne yapmalıyım? Kötü niyetli harcama olabilir mi?

Evet, eğer daha önce bir telefon kilidi şifresi tanımlamadıysanız cep telefonundan ödeme yapma yöntemi ile kötü niyetli harcama olabilir. Bu nedenle cep telefonunuz kaybolur ya da çalınırsa bakiyenizin harcanmaması için bize en kısa sürede 444 22 66 numaralı çağrı merkezimizden ulaşarak, kartınızı bloke etmelisiniz.

MyEdenred mobil uygulamasına giriş yapamıyorum. Ne yapmalıyım?

MyEdenred mobil uygulamasına giriş yapamıyorsanız lütfen 16 haneli kart numaranızı, uygulamaya kaydettiğiniz cep telefonu numaranızı, e-posta adresinizi ve aldığınız hata mesajının ekran görüntüsünü musteri@ticket.com.tr adresine gönderiniz. Müşteri Hizmetleri ekibimiz mümkün olan en kısa sürede sizinle iletişime geçerek sorunu çözmenize yardımcı olacaktır.

MyEdenred'e kaydolmaya çalışıyorum fakat kart başkasında tanımlı uyarısı alıyorum. Ne yapabilirim?

Bu uyarı Ticket Restaurant yemek kartı numaranızla bir başka kullanıcının uygulamayı kullandığı durumlarda gösterilir. Lütfen şirket yetkilinizle iletişime geçerek tarafınıza tahsis edilen kartın daha önce başka bir çalışan adına kayıtlı olup olmadığını kontrol ediniz. Şirket yetkiliniz kartın diğer hesapla ilişkisini kestikten sonra kartınızı MyEdenred uygulamanıza ekleyebilirsiniz.

MyEdenred'e kaydolmaya çalışıyorum fakat kullanıcı hesabı var uyarısı alıyorum. Ne yapabilirim?

E-posta adresi ve GSM numaranız başka bir hesapta kullanılıyorsa aynı bilgilerle yeni bir hesap oluşturmanız mümkün olmayacaktır. Lütfen e-posta adresinizi girdikten sonra “Şifre” veya “E-Posta Hatırlatma” butonuna tıklayıp uygulamaya kaydettiğiniz e-posta adresinizi veya cep telefonu numaranızı girerek “Şifremi Yenile” linkine tıklayınız. Şifre yenileme bağlantısı belirtmiş olduğunuz e-posta adresine veya cep telefonunuza gönderilecektir.

MyEdenred uygulaması kullanıcı bilgilerimi kabul etmiyor. Ne yapabilirim?

MyEdenred uygulamanızın giriş ekranındaki “Şifre” veya “E-posta Hatırlatma” linkine tıklayarak e-posta adresinizi veya GSM numaranızı belirtilen alana giriniz. Şifre yenileme bağlantısı e-posta adresinize ve belirttiğiniz GSM numarasına gönderilecektir. Yeni şifrenizi belirledikten sonra dilerseniz ana ekrandaki “Ayarlar” menüsüne tıklayıp “Kişisel Bilgilerim” bölümünden e-posta adresinizi ve GSM numaranızı güncelleyebilirsiniz. Her güncelleme işleminden sonra tarafınıza bilgilendirme e-mail’i gönderilecektir

Ticket Restaurant Yemek Kartı ile uçak bileti veya benzin alabilir miyim?

Ticket Restaurant Yemek Kartı sadece dışarıda yenen öğle yemeği, paket servis ve tüketime hazır gıda alışverişinde geçerlidir. 45 binden fazla üye restoran, kafe ve markette kullanılabilir. Ticket Car Akaryakıt Çözümleri ile ise BP, Petrol Ofisi ya da Total İstasyonları’nın EPDK’ya kayıtlı finansal aracısı olarak dilediğiniz akaryakıt markasından özel indirim ile akaryakıt alma imkânı sunuyoruz. Uçak bileti satın alma ile ilgili bir çözümümüz bulunmamaktadır.

Kişisel verilerim güvende midir?

Evet, politikalarımız ve prosedürlerimiz, tarafınızdan sağlanan tüm bilgilerinin gizliliğini ve güvenliğini korumak üzerine tasarlanmıştır.

Çalışanlarım için bu hizmetten faydalanmak istiyorum.

Ticket Restaurant Yemek kartı nedir?

Ticket Restaurant yemek kartı çalışanlarınızın öğle yemeği harcamalarında yüzde 100’e varan devlet destekli vergi istisnasından yararlanarak yemek maliyetinizi azaltabileceğiniz kurumsal ödeme çözümlerimizden biridir.

Edenred Türkiye kimdir?

Dünyada ve Türkiye'de yemek kartı sektörünün öncüsü ve kurumsal ödeme çözümleri hizmetlerinde dünya lideri olan Edenred; şirketlerin öğle yemeği giderleri, akaryakıt alımları, teşvik ve ödüllendirme gibi birçok gider kaleminde tasarruf etmelerini sağlayan, verimliliklerini artıran, çalışanların yaşamlarını kolaylaştıran ve motivasyonlarına katkıda bulunan çözümler tasarlayan global bir şirketin Türkiye yapılanmasıdır.

Çalışanlarıma nasıl Ticket Restaurant yemek kartı satın alabilirim?

Dilerseniz bu linke tıklayıp bilgilerinizi bırakarak başvurunuzu yapabilirsiniz. Yetkili arkadaşlarımız sizleri en kısa sürede arayacaklardır. Dilerseniz bu linke tıklayarak online satış portalı üzerinden hemen satın alabilirsiniz.

Ticket Restaurant hizmetini almak için hangi ödeme seçenekleri sunulmaktadır?

Kredi kartı ve banka havale/EFT ile ödeme seçenekleri bulunmaktadır.

Banka Transferi: Banka transferi ile ödemeyi tercih ettiğinizde, Akbank, Garanti Bankası veya İş Bankası hesaplarından seçtiğiniz hesaba sipariş tutarını havale ya da EFT'yle iletmeniz ve gönderilen tutarın sizin siparişinizle ilişkilendirebilmesi için işlem açıklamasında mutlaka sizin için özel olarak üretilen Sipariş No bilgisini belirtmeniz gerekmektedir. Bu sipariş numarası, yapılan ödemeyi siparişinizle ilişkilendirebilmemizin tek yoludur.

Online satış portalı üzerinden vereceğim siparişlerde çalışan ya da sipariş başına minimum maksimum sipariş tutarı var mıdır?

Ticket Restaurant Online Satış Platformu üzerinden minimum 50 TL’lik sipariş oluşturulması gerekmektedir. 7500 TL ve üzeri sipariş tutarı siparişlerinizde ise şirketinizin ihtiyaçlarını daha doğru anlamak ve sizin için en uygun çözümü sunabilmek adına sizleri satış yöneticilerimize yönlendirmekteyiz. Dilerseniz ihtiyaçlarınıza uygun daha iyi bir teklif ile satış yöneticilerimizden dilerseniz de platformumuzun sunduğu mevcut teklif ile siparişinizi vermek için ilerleyebilirsiniz.

Ticket Restaurant Yemek Kartı çeşitleri nelerdir?

Fiziksel kart ve dijital kart olmak üzere iki çeşit Ticket Restaurant Yemek Kartımız bulunmaktadır.

Ticket Restaurant fiziksel kart nedir? Nasıl kullanılır?

Ticket Restaurant fiziksel kart, plastik malzemeden yapılmış çipli bir karttır. Bu fiziksel kartı bir POS cihazına takarak veya yakınlaştırarak temassız olarak kullanabilirsiniz. Ayrıca MyEdenred mobil uygulamasını cep telefonunuza yükleyip, kartınızı kaydettikten sonra mobil temassız ödeme sistemlerimizi kullanarak, kartınız yanınızda olmasa bile ödeme yapabilirsiniz. QR kod fonksiyonu ya da telefonunuz Android bazlı ise NFC özellikli ödeme sistemimiz EdenredPay ile cep telefonunuzdan ödeme gerçekleştirebilirsiniz. Hem cep telefonundan hiçbir cihaza temas etmeden, kartınızı kimseye vermeden ödeme yapmak hem de bakiye bilgilerinizi anında öğrenmek, çevrenizdeki üye restoranları görmek, Dolu Dolu kampanyalarından yararlanıp, indirimli yemek yemek için MyEdenred mobil uygulamamızı yüklemenizi öneririz.

Ticket Restaurant Dijital Kart nedir? Nasıl kullanılır?

Ticket Restaurant Dijital Kart, Edenred’in kart basımı ve kargo gibi zaman alan, temas gerektiren süreçleri ortadan kaldıran, QR kod ya da EdenredPay (NFC teknolojisi) ile ödeme imkânı sunan çağdaş bir çözümüdür. Ticket Restaurant Dijital Kartınızı kullanabilmek için öncelikle Ticket Restaurant mobil uygulaması MyEdenred’i mobil telefonunuza indirmeniz ve size gönderilen 16 haneli kart numarasını uygulamaya tanımlamanız gerekmektedir.

Ticket Restaurant fiziksel kart ile dijital kart arasındaki fark nedir?

Ticket Restaurant fiziksel kart, plastik malzemeden yapılmış çipli bir karttır. Bu fiziksel kartı bir POS cihazına takarak veya yakınlaştırarak (temassız) kullanabilirsiniz, ayrıca mobil uygulamamız MyEdenred uygulaması aracılığıyla QR kod ya da EdenredPay mobil ödeme sistemleri ile de kullanabilirsiniz. Ticket Restaurant Dijital Kart ise fiziksel bir kart gönderilmeden, basım ve kargo gibi temas gerektiren süreçleri ortadan kaldıran, kart numarasının SMS ya da e-posta ile bildirildiği, ödemelerin sadece cep telefonu ile MyEdenred uygulaması üzerinden QR kod ya da EdenredPay ile yapıldığı çağdaş bir çözümüdür. Dijital kart yalnızca MyEdenred mobil uygulaması aracılığıyla kullanılabilir.

Ticket Restaurant fiziksel kart ya da Dijital Kart nerelerde geçiyor?

Ticket Restaurant fiziksel ve dijital kartınızı, ‘Ticket Restaurant Edenred’ cam etiketinin yer aldığı tüm işletmelerde kullanabilirsiniz.

Bulunduğunuz yere en yakın üye işletmelerimizin bilgisine MyEdenred mobil uygulamamız üzerinden ya da web sitemiz üzerinden “Ticket Restaurant kart kullanım noktaları” sayfasından ilgili filtreleme seçeneklerini (il, ilçe, semt, restoran kategorisi, QR kod, EdenredPay ödeme seçenekleri ve Dolu Dolu indirimli olup olmaması gibi) kullanarak görüntüleyebilirsiniz.

Aynı sipariş içerisinde hem Ticket Restaurant fiziksel kart hem de dijital kart siparişini vermek mümkün müdür?

Ne yazık ki, Ticket Restaurant fiziksel ve dijital kartları aynı anda sipariş veremezsiniz. Çalışanlarınızın sahip olduğu kartın tipini değiştirmek istiyorsanız yeni kart siparişi vermeniz ya da ilgili kartı yenilemeniz gerekmektedir.

Firmam ve çalışanlarım için hangi kart tipi benim için uygundur?

Ticket Restaurant’la ister fiziksel kart ister dijital kart siparişi verebilirsiniz.

Fiziksel kartta, sipariş yönetiminde büyük ölçüde operasyonel kolaylık elde eder, hız ve zaman kazanırsınız. Çalışanlarınız için belirlediğiniz aylık yemek bedeli kartlara yüklenir ve çalışanlarınız harcamalarını hızlı ve kolay bir şekilde yaparlar. İsterlerse şifre tanımlama özelliği ile çalınma ve kaybolmaya karşı kartlarını güvence altına da alabilirler. Kartlı sistemin firmanıza ve çalışanlarınıza sağlayacağı diğer faydalar:

  • Harcanan tutar karttan aynen çekilir, para üstü verilememesi gibi sorunlar ortadan kalkar.
  • Harcama tutarı ve bakiye bilgileri POS slipleri üzerinden anlık olarak takip edilebilir.
  • Kartın kaybolması/çalınması durumunda kartlar iptal edilir, harcanmayan krediler yeni kartlara aktarılır.
  • Aylık sipariş teslimatı takibine gerek kalmaz, zaman kazandırır.

Dijital kartta, fiziksel kartın sunmuş olduğu tüm bu faydalara ek olarak kart basımı ve kargo gibi zaman alan, temas gerektiren süreçleri ortadan kaldırır ve çalışanlarınıza QR kod ya da EdenredPay sayesinde cep telefonları ile temas etmeden, hijyenik, güvenli ödeme imkânı sağlayan çağdaş bir çözüm sunarsınız.

Ticket Restaurant yemek kartı satın alabilmek için çalışan sayısında alt limit var mıdır?

Hayır, Ticket Restaurant öğle yemeği sisteminden faydalanmak için çalışan sayısı bakımından herhangi bir alt ya da üst limit yoktur. İsterseniz bir çalışanınızı, isterseniz tüm çalışanlarınızı Ticket Restaurant yemek kartından faydalandırabilirsiniz. Ayrıca, tüm çalışanlarınıza aynı tutarda ya da çalıştıkları şehir ve kıdemlerine göre farklı tutarda günlük yemek bedeli tanımlayabilirsiniz.

Her ay aynı siparişi vermek istersem her seferinde giriş yapıp, ödeme bilgilerini girmem gerekiyor mu? Otomatik sipariş yaratabilir miyim?

Siparişinizi oluşturduktan sonra tarafınıza iletilecek kullanıcı adı ve şifre ile giriş yapabileceğiniz Ticket Online üzerinden otomatik sipariş tanımlaması yapabilirsiniz.

İlk siparişimi verdikten sonraki aylarda ödemeler nasıl yapılıyor? Kredi kartıyla ilk ayı ödedim, daha sonra otomatiğe mi bağlanıyor?

Ticket Restaurant online satış platformu üzerinden otomatik sipariş tanımlaması yapılmamaktadır. Otomatik sipariş tanımlaması için Ticket Online’a sipariş tamamlandıktan sonra gönderilecek kullanıcı adı ve şifre ile giriş yapabilirsiniz.

Aylık ve günlük sipariş yemek bedeli arasındaki fark nedir?

Planlamanıza bağlı olarak isterseniz çalışanlarınız için aylık sabit bir yemek bedeli belirleyebilir isterseniz de o ayki çalışma gününe ya da çalışanlarınızın çalıştığı güne göre bakiye yükleyebilirsiniz. Eğer yemek kartlarına aylık yemek bedeli yükleyerek sipariş vermek istiyorsanız çalışanlarınıza bir ayda harcamaları için belirlediğiniz toplam tutarı girebilirsiniz. Eğer çalışma günlerine bağlı olarak hesaplama yapmak istiyorsanız çalışan başına günlük yemek bedelinizi ve çalışma günlerini girerek toplam tutarı hesaplayabilirsiniz.

Dijital ya da fiziksel kartı ne kadar hızlı sipariş verebilirim?

Sipariş verme süresi olarak fiziksel ve dijital kart arasında hiçbir fark bulunmamaktadır. Her iki kart tipi için de online satış platformu üzerinden 10 dakikadan az bir sürede sipariş verebilirsiniz.

Siparişimi oluşturmam ne kadar sürer?

Sisteme tanımlayacağınız çalışanlarınıza ait bilgilere sahipseniz 10 dakikadan az sürede siparişinizi oluşturabilirsiniz.

Aynı sipariş içeresinde hem aylık ve hem günlük seçim yapabilir miyim?

Maalesef, siparişinizi ancak aylık ya da günlük olarak verebilirsiniz. Çalışanlarınızın ihtiyaçlarına bağlı olarak hem aylık hem günlük sipariş vermek istiyorsanız ayrı bir sipariş oluşturmanız gerekmektedir.

Öğle yemeği bedeli olarak her ay farklı tutarlar yükleyebilir miyim? Her tutarı vergiden düşebilir miyim?

Öğle yemeği toplam bedelinizi her ay farklı tutarlarda belirleyebilirsiniz. İlk siparişinizi Ticket Online platformunda oluşturduktan sonra bu platform üzerinden yüklemelerinizi gerçekleştirebilirsiniz. Çalışan başına günlük yemek bedeliniz KDV dahil 25,25 TL veya altında olduğu sürece gelir vergisinden tamamını, üstünde olduğu tutarlarda ise belirlediğiniz tutarın KDV dahil 25,25 TL'lik kısmı için vergi istisnasından yararlanabilirsiniz. KDV oranının tekrar yüzde 8 olması durumunda istisna bedeli KDV dahil 27,00 TL olarak uygulanacaktır.

Vergi avantajı olarak belirttiğiniz tutarı ne zaman, nasıl düşeceğim?

Yüzde 100’e varan vergi avantajı, kanunun belirlediği limitler içerisinde sağlanan yemek menfaatinin, gelir vergisinden istisna edilebilmesinden kaynaklanmaktadır.

Gelir Vergisi Kanunu'na göre, 01.01.20120 tarihi itibariyle günlük yemek bedeline ilişkin istisna tutarı KDV dahil 25,25 TL olarak belirlenmiştir. KDV oranının tekrar yüzde 8 olması durumunda istisna bedeli KDV dahil 27,00 TL olarak uygulanacaktır.

Bu limite kadar verilen yemek bedelleri gelir vergisinden istisna edilebilmektedir. Vergi avantajı yüzdesel olarak her firma için yaklaşık değerlerde olsa da toplam kazanç tutarı olarak her firmanın avantajı siparişi doğrultusunda değişkenlik göstermektedir. Sağlayacağınız avantaj için ana değişkenler, günlük değer ve iş günü sayısıdır. Bunun dışında şirketinize özel olarak “Gelir Vergisi Diliminiz”, “Personel Sayısı” gibi farklı kriterlerde bütçe hesaplaması yapabileceğiniz, adım adım avantajlarınızı hesaplayıp “Nakit Ödeme Sistemi” ile karşılaştırmasını görebileceğiniz Vergi Avantajı Hesaplama Tablosu'nu kullanabilirsiniz.

Çalışanlarım Ticket Restaurant Yemek Kartlarını ne zaman kullanmaya başlayabilirler?

Siparişiniz tarafımıza ulaştıktan ve ödeme alındıktan sonra talep ettiğiniz kart tipine bağlı olarak, dijital kart tercih ettiyseniz birkaç saat içerisinde; fiziksel kart tercih ettiyseniz birkaç gün içerisinde çalışanlarınız yemek kartlarını kullanmaya başlayabilirler.

Ticket Restaurant yemek kartlarının herhangi bir kullanım limiti var mıdır?

Ticket Restaurant Dijital ve fiziksel kart için mobil ödeme sistemleri ile günlük maksimum işlem tutarı limitiniz toplamda 750 TL’dir. Ayrıca tek seferde yapılabilecek maksimum işlem tutarı da 750 TL’dir.

Birden fazla çalışanım için tek bir kart kullanabilir miyim?

Hayır, her bir çalışanınız için ayrı Ticket Restaurant Yemek Kartı kullanmalısınız.

Yemek bedeli istisnası nedir?

Ücret, gelir vergisine tabi unsurlarından birisidir. Bir işverene tâbi ve belirli bir işyerine bağlı olarak çalışanlara hizmet karşılığı verilen para ve ayınlar ile sağlanan ve para ile ifade edilen her türlü menfaat ücret kapsamına girmektedir.

Pek çok ülke uygulamasında çalışanlara yönelik indirim ve istisnalar yer almaktadır. İşverenlerce çalışanlara sağlanan yemek verme şeklindeki menfaatler, yemek istisnası adı altında ücretliye sağlanan bir vergi avantajıdır. Sosyal boyutu olan bir istisna, teşviktir.

Gelir Vergisi Kanunu’nun yürürlüğe girdiği 1961 yılından beri çalışanlara işverence yemek verilmek suretiyle sağlanan menfaatler ücret gelirinden istisna edilmiştir. Ancak 1 Temmuz 1995 tarihine kadar bu istisna sadece işyeri veya müştemilatında yemek verilmesini kapsar iken, bu tarihten itibaren işverenlerce, işyerinde veya müştemilatında yemek verilmeyen durumlarda çalışılan günlere ait bir günlük yemek bedelinin her yıl belirlenen tutarı aşmayan kısmı da belli şartlarda, ücretten istisna edilmiştir. Bu istisna için her yıl belirlenen tutar ise “yemek bedeli istisnası” olarak isimlendirilmektedir.

1995 yılında yapılan bu düzenleme ile birlikte, çalışanlara işyeri dışında yemek hizmeti veren işletmelerden yemek kuponu, yemek kartı veya çekleri ile istisna kapsamında yemek sunulması imkânı getirilmiştir.

Yemek bedeli istisnasının şirketime bir avantajı var mı?

İşyeri dışında istisna şartlarını sağlayan yemek bedelleri işverenler tarafından vergiye tabi kazancın tespitinde gider unsuru olarak dikkate alınır. Dolayısıyla bu kapsamda yapılan ödemenin tamamı gider olarak kayıtlara yansır. Ödenecek gelir veya kurumlar vergisi tutarını azaltır.

Ayrıca istisna sınırı içindeki yemek bedeli ödemelerine ait KDV tutarları da indirilecek KDV olarak dikkate alınır.

Yemek istisna bedeli ücretten istisna olduğu için bu tutar için gelir vergisi tevkifatı yapılmaz. SKG prim matrahının hesabında dikkate alınmaz. Dolayısıyla prim maliyetlerine katlanılmaz. Ayrıca bordroya yansıyan bir unsur olmadığı için binde 7,59 damga vergisi de ödenmez. Dolayısıyla çalışan için sağladığı avantajların yanında işveren için de önemli vergisel avantajlar sağlar.

İşverenlerin, iş sözleşmesinde yer almadığı takdirde yemek ücreti ödeme zorunluluğu yoktur. Ancak çalışan performansını ve iş yeri memnuniyetini arttırmak için bu hak pek çok işveren tarafından personele sağlanır.

Yemek bedeli istisna tutarı ne kadardır?

Yemek istisna bedeli her yıl yeniden belirlenir. 2021 yılı için yemek istisna bedeli Gelir Vergisi 313 Seri No’lu Genel Tebliğinde KDV’siz 25 TL, KDV dahil 25,25 TL olarak belirlenmiştir.

Eğer günlük yemek bedeli işveren tarafından personele yemek kartı ile verilirse, işletme vergiden istisna tutulur. 1 günlük asgari yemek bedeli olan 25,25 TL’nin üzerinde bir yemek ödemesi yapıldığı durumlarda ise işletme sadece tutarı aşan kısım kadar vergiye tâbi tutulur. KDV oranının tekrar yüzde 8 olması durumunda istisna bedeli KDV dahil 27,00 TL olarak uygulanacaktır.

Yemek bedeli istisna tutarı nasıl belirleniyor?

Yemek bedeli istisna tutarı, her yıl bir önceki yıla ilişkin olarak Vergi Usul Kanunu hükümlerine göre belirlenen yeniden değerleme oranında artırılmak suretiyle belirlenir. Ancak, bu şekilde hesaplanan maktu had ve tutarların yüzde 5'ini aşmayan kesirler dikkate alınmaz. Bu nedenle yemek istisna bedeli yıllar itibariyle yeniden değerleme oranının da altında kalarak aşınır. Cumhurbaşkanı, bu surette tespit edilen yemek istisna beledi tutarını yüzde 50'sine kadar artırmaya veya indirmeye yetkilidir.

Yemek istisna bedeli hesabında KDV hariç mi, dahil midir?

Ücret olarak vergilendirilmeyecek yemek istisna bedeli her yıl belirlenen istisna bedeline ilgili dönemde geçerli KDV tutarının eklenmesi suretiyle bulunan tutardır. Örneğin 2021 yılı için yemek hizmetinde KDV dahil istisna bedeli 27,00 TL olarak uygulanmaktadır.

Yemek istisnası nasıl hesaplanır?

Yemek bedeli hesaplanırken sabit bir formül üzerinden hesap yapılmaktadır. Bu formül ise şu şekildedir;

Brüt Günlük Asgari Ücret x %6 x Ay İçinde Fiilen Çalışılan Gün Sayısı yani Yemek Parası Verilen Gün Sayısı = İstisna Tutarı

Formüle göre 2021 yılı için hesaplama şu şekilde olur;

Öncelikle bir personele verilecek yemek bedelinin 22 gün için 550 TL olduğunu düşünelim.

  • Ardından 2021 yılı için günlük brüt asgari ücret tutarının ne olduğunu hesaplayalım:
    3.577,50 TL / 30 = 119,25 TL (1 günlük brüt asgari ücret)
  • Çıkan sonuç üzerinden de günlük yemek istisnasını bulalım:
    119,25 x %6 = 7,16 TL (1 günlük yemek istisnası)
  • Demek ki 2021 yılı için 1 günlük yemek istisnası ücreti 7,16 TL imiş. Şimdi de SGK istisna tutarını hesaplayarak işlemimize devam edelim:
    7,16 (1 günlük yemek istisnası) x 22 (yemek verilen gün sayısı) =157,52 TL (Aylık yemek istisnası tutarı)
  • Bu hesaplamalardan yola çıkarak artık brüte eklenecek nakdi yemek bedelini de hesaplayabiliriz:
  • Hesaplamanın en başında yemek bedelini brüt 550 TL olarak varsayarak başlamıştık. Bu durumda hesaplama şu şekilde olacak;
    550 – 157,52 = 392,48 TL (Prime Esas Kazanca dahil edilecek yemek ücreti)
  • Şimdi bir çalışanın 3.577,50 brüt asgari ücretle çalıştığını varsayalım ve bu çalışana nakit olarak 550 TL yemek ücreti verildiğini düşünelim. Böyle bir durumda SGK’de görülecek tutarın detayları şu şekilde olacaktır;
    3.577,50 + 392, 48 = 3.969,98 TL (Brüt asgari ücret + Prime Esas Kazanç)
  • SGK İşçi Payı hesaplaması için;
    392, 48 x %14 = 54,95 TL
  • İşsizlik Sigortası İşçi Payı hesaplaması için;
    392,48 x %1 =3,92 TL
  • Gelir Vergisi Matrahı hesaplaması için;
    550 - (54,95 + 3,92) = 498,97 TL
  • Son olarak Gelir Vergisi de hesaplayalım. Bu hesaplama yapılırken istisna ücreti düşülmeden önceki yemek ücreti hesaba katılır. Yani;
  • Gelir Vergisi hesaplaması için;
    498,97 x %15 = 74,84 TL
  • Damga vergisi hesaplaması için;
    550 x binde 7,59 = 4,17
  • Net yemek ücreti hesaplaması için;
    550 – (54,95 + 3,92 + 74,84 + 4,17) = 412,12 TL
  • Eğer işveren yemek istisnası bedelini çalışanına nakit ödemek yerine yemek kartı ile vermeyi tercih ederse;
  • SGK İşveren Hissesi
  • SGK İşçi Primi
  • Gelir Vergisi
  • Damga Vergisi’nden muaf olacaktır.
Yemek bedeli istisnasının şartları nelerdir?

Yemek bedeli istisnasının uygulanmasında aşağıdaki şartlara riayet edilmesi gerekir:

  • Yemek istisna bedeli sadece çalışılan günler için uygulanır.
  • Her yıl belirlenen yemek istisna bedeli tutarını aşamaz.
  • Yemek bedeli istisnası kapsamındaki ödemenin yemek verme hizmeti sağlayan veya buna aracılık edenlere işveren tarafından ödenmesi ve faturanın da işveren adına düzenlenmesi gerekmektedir.
Yemek bedelini çalışanlarıma nakit olarak ödeyebilir miyim?

İşverenlerin çalışanlara nakit olarak yemek bedeli ödemesinin önünde bir engel yoktur. Ancak, çalışanlara doğrudan nakit olarak verilen yemek bedeli ödemeleri Gelir Vergisi Kanunu’nda belirtilen şartları sağlamadığı için yemek bedeli istisnasından yararlanamaz. Dolayısıyla çalışanlara nakit olarak yapılan yemek parası şeklindeki ödemenin tamamı vergiye tabi net ücret niteliği kazanır. Bu net tutar brüte tamamlanarak maaşa eklenerek bu tutar üzerinden de gelir vergisi tevkifatı yapılır ve binde 7,59 oranında damga vergisi hesaplanır.

Nakden yapılan ödemelerin brüt tutarının 2021 yılı için günlük 7,16 lirayı aşan kısmı aynı zamanda SGK primine esas kazanç hesabında da dikkate alınır. Dolayısıyla doğrudan nakit olarak yapılan ödemeler çalışan ve işverenler için ciddi ilave vergi ve SGK prim maliyetlerini beraberinde getirir.

Yemek bedeli içeren yazar kasa fişleri karşılığında çalışanlarıma yapacağım ödemeler yemek bedeli istisnasından yararlanır mı?

Çalışanların civar lokantalarda yedikleri yemek karşılığında aldıkları fişleri işverene vererek işverenden bu fişlerde yazan tutarı nakit olarak almaları durumunda, yemek bedeli istisnasının şartı oluşmaz. Çünkü, istisna uygulanabilmesi için faturanın doğrudan işveren adına kesilmesi ve ödemenin de işveren tarafından yemek hizmeti veren veya bu hizmete aracılık edenlere yapılması gerekir.

Çalışanların getirdiği yemek fişleri için çalışanlara yemek bedeli olarak ödeme yapılması durumunda yapılan ödemelerin tamamının net ücret olarak dikkate alınması, brüte iblağ edilerek bordroda maaş unsuru olarak tevkifata tabi tutulması ve binde 7,59 oranında damga vergisi hesaplanması gerekir. Ayrıca, 2021 yılı için bu bedellerin günlük 7,16 TL’yi aşan kısmı prime esas kazanca eklenecek ve SGK yükümlülükleri de söz konusu olacaktır.

İşverenin çalışanlarca getirilen fişler karşılığında çalışanlarına yaptığı ödemelerin ücret olarak bordroya eklememesi SGK ve Vergi Mevzuatı açısından işverenlerin ağır idari para cezaları ile karşı karşıya kalması sonucunu doğurabilecek bir uygulamadır. Vergi incelemelerinde küçük miktarlı pek çok yemek fişinin gider yazılması inceleme elemanının dikkatine çekecek bir unsurdur

Evden çalışanlar yemek istisna bedeli uygulamasından yararlanabilir mi?

Evet, evden çalışılan her gün için yemek bedeli istisnası uygulaması geçerlidir.

Yemek bedeli istisnası kapsamında Ar-Ge personeline verilen yemek çeki, kuponu, kartları bedelleri Ar-Ge indirimine konu edilebilir mi?

Gelir İdaresi tarafından konuya ilişkin verilen özelgede; Ar-Ge ve yenilik faaliyetlerinin yürütülmesi amacıyla çalıştırılan Ar-Ge ve destek personeline işverenlerce yemek vermek suretiyle sağlanan menfaatlerin 193 sayılı Gelir Vergisi Kanunu’nun 61 inci maddesine göre ücret kapsamında olduğu ve söz konusu harcamaların yukarıda yapılan açıklamalar çerçevesinde personel giderleri olarak Ar-Ge indirimine konu edileceğinin tabii olduğu belirtilmiştir. Öte yandan, söz konusu yemek giderlerinin personel giderleri kapsamında Ar-Ge harcamasına konu edilmesinin, 193 sayılı Gelir vergisi Kanununun 23’üncü maddesinin birinci fıkrasının 8 numaralı bendinde yer alan gelir vergisi istisnasından yararlanılmasına veya 5746 sayılı Kanun kapsamında gelir vergisi stopaj teşvikinden yararlanılmasına engel teşkil etmediği hususu da özellikle belirtilmiştir.

İşveren olarak yemek parası vermek zorunda mıyım?

4857 sayılı İş Kanunu kapsamına göre bir işletme sahibinin çalışanlarına kanunen yemek ücreti ödemesi zorunlu değildir. Ancak yemek bedeli iş sözleşmesinde yer alıyorsa, işveren bu ücreti ödemekle yükümlü olur. Yani işçinin yemek parasını talep edebilmesi için bu konunun iş sözleşmesinde yer alması gerekmektedir. Bu durumda yemek istisnası işveren inisiyatifine bağlı olarak iş sözleşmesinde yer almalıdır

Tabii ki pek çok işveren çalışan performansını yükseltmek ve işyerine duyulan memnuniyeti arttırmak amacı ile çalışanlarına yemek ücreti de dahil olmak üzere farklı pek çok yan hak imkanı tanımaktadır. Üstelik işverenin çalışanına vereceği yemek hizmeti, Gelir Vergisi Kanunu kapsamında işverene birçok avantaj da sağlamaktadır. Nasıl mı? Firma sahipleri çalışanlarına günlük yemek bedeli ücretini nakit, yemekhane, yemek kartı ya da yemek fişi şeklinde verebilir. İşveren çalışanına yemek bedeli ödediği zaman, 2021 günlük yemek istisnası kadar (KDV dahil 27 TL) Gelir Vergisi’nden muaf tutulur. Bu muafiyet ve istisna sayesinde firmalar çalışan başına yılda 6.000 TL’ye kadar tasarruf sağlayabilir.

Vergi avantajı gider muafiyetinden yararlanabilmesi içinse yemek bedelini nakdi şekilde karşılamak yerine, yemek kartı vermeyi tercih etmesi gerekmektedir. Yemek istisnasını yemek kartı ile veren işletmelerin muaf olduğu personel gider harcamaları ve muafiyet yüzdeleri ise şu şekildedir;

  • SGK işçi primi yüzde 15
  • SGK işveren pirimi yüzde 22,5
  • Damga Vergisi yüzde 0,75
  • Gelir Vergisi yüzde 22 + KDV (bu ortalama bir orandır)

Ayrıca yemek kartları sayesinde işverenin ödeyeceği yıllık vergi tutarında da ciddi oranda bir kazanç elde etme durumu söz konusu olur. Bunu bir örnekle açıklamak gerekirse, Ticket Restaurant Edenred yemek kartı özelinde, kazanç elde edeceğiniz yıllık vergi avantajınızı buraya hemen tıklayarak hesaplayabilir, kısa sürede tasarruf miktarınızı görebilirsiniz.

Aylık yemek parası kaç iş günü üzerinden hesaplanır?

Aylık yemek parası hesaplanırken öncelikle her ay 30 gün olarak kabul edilir. 31 ve 28 gün olan aylardaki fiili gün sayısı dikkate alınmaz. İdari şartnamede yemek ücreti 22 veya 26 gün üzerinden hesaplanır. Eğer işveren gün sayısını belirlemezse bu hesaplama 26 gün olarak yapılır.

Bunun haricinde idari şartnamede belirtilmesi gereken diğer esaslar ise şu şekildedir:

Hafta tatili ve tatil günleriyle beraber 30 günden kısa sürede çalışılan aylar ile takvim yılına göre 28 ya da 29 günden daha kısa çalışması öngörülen Şubat ayındaki çalışılan toplam gün sayısı belirlenir ve bu süre içerisinde de yemek bedelinin kaç gün verileceği kesinleştirilir.

Eğer işletme sahibi çalışanlarına vereceği yemek bedelini nakit olarak öderse, bu kez İdari Şartnamede düzenleme yapmak zorunda kalır. Bu düzenlemede yer alması gereken bilgiler ise şu şekildedir:

  • Yemek bedelinin günlük brüt tutarı
  • Yemek istisnasının ayda kaç gün ödeneceği,
  • Ücret bordrosunda gösterilmesi,
  • Haftalık çalışılan gün sayısına göre yemek bedelinin kaç gün üzerinden hesaplanacağı (22 ya da 26 gün)

Eğer verilecek yemek bedeli hesaplamasının 22 gün ya da 26 gün üzerinden yapılacağına dair bir bilgi verilmemişse, maliyet hesaplamalarında gün sayısı 26 gün olarak dikkate alınır.

Yemek parası asgari ücrete dahil midir?

İş Kanunu kapsamında yol, yemek ya da diğer yardımlar ise işverenin inisiyatifinde olan ek ödemelerdir.

Eğer çalışan asgari ücret karşılığında bir işyeri ile anlaşmış ise işverenin bu ücret üzerinde vereceği tüm ödemeler (yol, yemek, servis vb.) ek ödeme olacaktır ve iş sözleşmesi kapsamına bağlıdır.

Eğer çalışanla yapılan iş sözleşmesi hükümlerinde işverenin yemek, yol veya servis gibi yan hakları karşılayacağı bilgisi yer alıyorsa, işletme sahibinin bu ödemeleri yapması hukuku açıdan mecburiyet kazanır.

Yemek bedeli brüt maaşa dahil midir?

4857 sayılı İş Kanunu kapsamında işveren, çalışanlarına yemek veya yol ücreti vermek zorunda değil. İşverenin inisiyatifinde ve iş sözleşmesi ya da toplu iş sözleşmesi hükümlerine tabii olan bu ödemeler, brüt maaşa ek olarak maaşa yansımaktadır

Bir çalışanın alacağı yemek parasının işverenden alacağı maaşa dahil edildiği bir durumda, yemek ücretinin brüt tutarı da brüt maaşa eklenmektedir. Yemek parasının çalışana nakit olarak ödenmesi ile yemek bedelinin bir ay içinde kaç gün üzerinden verileceği ise İdari Şartnamede belirlenmiş olmalıdır.

Yani personele ödenecek yemek bedelinin nakdi olarak ödeneceği durumlarda;

  • Günlük brüt tutarının ne olduğu,
  • Yemek bedelinin ayda kaç gün ödeneceği,
  • Ödenecek brüt tutarın nakdi olarak ödeneceği,
  • Ve ücret bordrosunda gösterileceği işveren tarafından şartnamede açıkça belirtilmelidir.

Her ay 30 gün olarak kabul edilerek, bazı ayların 30 günden daha fazla ya da eksik günleri dikkate alınmayacaktır. Bu durumda İdari Şartnamede 22 ya da 26 olarak belirlenen aylık gün sayısı üzerinden hesaplama yapılacak ve 31 veya 28 gün olan aylardaki fiili gün sayısı dikkate alınmayacaktır. İşverenin gün sayısını belirlemediği hesaplamalarda ise gün sayısı 26 olarak kabul görecektir.

Kısaca İdari Şartnamelerde yemek bedeli istisnasının net olarak ödeneceğine dair bir düzenleme yapılamaz. Yani personele verilecek yemek bedelinin brüt olduğu belirtilmese dahi, brüt olarak kabul edilerek bu şekilde hesaplama yapılmaktadır.

Yemek ücreti SGK Primine tabi midir?

Yemek yardımı, iş Kanunu kapsamında zorunlu tutulmasa dahi işverenlerin büyük bir çoğunluğu bu hakkı çalışanına sağlamaktadır. Üstelik işveren çalışanlarına yemek bedeli ödemesi durumunda Gelir Vergisi ve SGK açısından da bazı avantajlar elde eder.
Günlük yemek bedeli personele 4 şekilde sağlanabilir. Bunlar;

  • Yemek bedelinin nakdi şekilde ödenmesi

    Eğer günlük yemek ücreti istisnası çalışana nakdi olarak ödenirse, bordrosuna dahil edilir ve gelir vergisine tabi olur. Bu duruma SGK açısından bakacak olursak da iş günü bazında günlük asgari ücretin yüzde 6’sı kadarı PEK (Prime Esas Kazanç) matrahından istisna edilmektedir. Yani nakit yemek ücreti yemek bedeli istisnasında belirlenen tutar üzerinden SGK primi hesaplanmamaktadır

    Ancak, personele verilen günlük nakdi yemek ücretinin sadece belli bir tutarı SGK prim hesabında istisna olur. Bu da SGK Primi hesaplamasında dikkate alınmayacak tutar için istisna sınırı bulunduğu anlamını taşır. Eğer işverenin çalışana verdiği yemek parası mevzuata göre belirlenen yemek tutarından (2021 yılı için 27 TL) fazla ise, sınırı aşan kısım kadarı SGK prim hesabında dikkate alınarak, kalan diğer kısım da SGK prim hesabına dahil edilmemektedir.

  • İşverenin şirket içerisinde sunacağı yemekhane hizmeti
    İşverenin personele sunduğu yemek hizmeti direkt olarak şirket içi yemekhane tarafından sağlanıyorsa, SGK primi hesaplanmamaktadır. Aynı zamanda yemek bedeli istisnası yemekhane hizmeti kapsamına alındığında gelir vergisi açısından da istisna olarak belirlenir ve bordroya ekleme yapılmadan muhasebeleştirilir.
  • Yemek Kartı

    İşverenin çalışanına yemek hizmetini yemekhane ya da nakit ödeme şeklinde sağlaması yerine, yemek kartı tercih etmesi durumunda, tutar ne olursa olsun yemek istisnası üzerinden SGK primi hesaplanmaz ve PEK’e (Prime Esas Kazanç) dâhil edilmez.

    Yemek kartı için gelir vergisi tarafında ise, her yıl yeniden güncellenen tutar kapsamında iş günü bazında günlük vergi muafiyeti uygulanmaktadır. 2021 yılı için belirlenen günlük yemek bedeli ise konunun başında da belirttiğimiz üzere KDV’siz olarak 25 TL olarak belirlenmiştir.

    SGK primi hesaplamasında istisna olarak kabul edilen yemek bedeli asgari ücretin yüzde 6’sı ile sınırlandırılmaktadır.
Yemek ücretine bordroda yer verilmeli midir?

Yemek ücreti çalışana nakdi olarak ödenirse, personel bordrosunda yer almalı ve vergilendirilmelidir. Çünkü bu nakdi ücret, yemek bedeli olarak değil, personele verilen ek gelir olarak kabul edilmektedir ve vergiye tabidir.

İşverenin sunduğu yemek hizmeti çalışana yemekhane veya şirket dışı bir kuruluş tarafından sağlanıyorsa, ayni yardım niteliği taşıdığından bordroya alınmasına gerek görülmez.

Yemek bedeli çalışana yemek kartı veya yemek kuponu şeklinde ödeniyorsa, tıpkı yemekhane sisteminde olduğu gibi ayni yardım kapsamında değerlendirilir. Bu durumda prime esas kazanç dahil edilmez, vergi muafiyeti koşulu sağlanır ve bordrolaştırılmasına gerek olmaz. Ancak bu durum devlet tarafından belirlenen günlük yemek bedeli istisnası tutarı için geçerli olmaktadır.

Kısaca özetlemek gerekirse nakdi şekilde ödenen yemek ücreti her şekilde bordroya yansıtılmalıdır. Yemek kartı şeklindeki ödemeler ise yansıtılmaz. Bu durumda ancak işverenin personele ödediği vergi istisnası tutarını aşan yemek ücreti (2021 yılı için 27 TL), işçi bordrosunda yansıtılır.

Yemek ücretinden gelir vergisi kesilir mi?

Nakit ödenen yemek paralarından Gelir Vergisi kesilir.

313 seri no.lu Gelir Vergisi Genel Tebliği kapsamında yapılan açıklamaya göre, Vergiden müstesna 2021 yılı günlük yemek bedeli istisnası KDV dahil 25,25 TL’dir. Bu durumda yemek bedelinin kart şeklinde çalışana verilmesi mevzubahis olursa, kurum istisna tutarı kadar Gelir Vergisi’nden müstesna olacaktır. KDV oranının tekrar yüzde 8 olması durumunda istisna bedeli KDV dahil 27,00 TL olarak uygulanacaktır.

Çalışanlarımın kişisel verileri güvence altında olacak mı?

Evet, politikalarımız ve prosedürlerimiz, çalışanlarınıza ait tarafınızdan sağlanan tüm bilgilerinin gizliliğini ve güvenliğini korumak üzerine tasarlanmıştır.

Ticket Restaurant üye işyeriyim.

Yazar Kasa POS cihazımda arıza var, ne yapmalıyım?

Sahip olduğunuz yazar kasa POS cihazının ait olduğu markanın teknik destek hattını arayarak arıza bildirimi yapabilirsiniz.

Yazar kasa POS’uma uygulamanızı yükletmek için ne yapmalıyım?

Size e-posta yoluyla iletilen kullanıcı adınız ve parolanız ile web sitemize yer alan üye portalına giriş yapınız.

Talepler ve İstekler menüsü altında yer alan Yeni Nesil Yazar Kasa ve POS işlemleri alt menüsünden adımları takip ederek başvurunuzu yapabilirsiniz. Başvurunuz değerlendirilip onaylandıktan sonra yeni nesil yazar kasa posunuza Edenred uygulaması yüklenmesi için ilgili yazar kasa POS sağlayıcısına Edenred tarafından iş emri iletilir ve kurulum yapılır.

Yazar kasa POS cihazıma Ticket Restaurant Edenred uygulamasının yüklenmesi süreci nasıl gerçekleşir?

Size e-posta yoluyla iletilen kullanıcı adınız ve parolanız ile web sitemize yer alan üye portalına giriş yapınız.

Talepler ve İstekler menüsü altında yer alan Yeni Nesil Yazar Kasa ve POS işlemleri alt menüsünden adımları takip ederek başvurunuzu yapabilirsiniz. Başvurunuz değerlendirilip onaylandıktan sonra yeni nesil yazar kasa posunuza Edenred uygulaması yüklenmesi için ilgili yazar kasa POS sağlayıcısına Edenred tarafından iş emri iletilir ve kurulum yapılır.

E-arşiv fatura uygulaması kimler için geçerlidir?

E-faturaya kayıtlı olmayan tüm vergi mükelleflerinin, günlük KDV dahil 5.000 TL ve üzeri tutarlarda düzenlediği faturalar e-arşiv faturası olmalıdır.

Tek bir fatura tutarı veya aynı gün tarihli birden fazla fatura tutarının KDV dahil 5.000 TL’yi aşması halinde; söz konusu faturaların GİB tarafından sunulan E-Arşiv Portalı üzerinden e-arşiv fatura olarak gönderilmesi gerekmektedir.

E-arşiv fatura uygulaması ne zaman yürürlüğe girmiştir?

E-arşiv fatura uygulaması 01.01.2020 tarihi itibarıyla yürürlüğe girmiştir.

E-arşiv fatura uygulaması hangi tutarlar için geçerlidir?

Vergi mükellefi olan tüm işletmeler 5.000 TL ve üzeri tutarlardaki faturalarını e-arşiv fatura olarak kesmelidir. Vergi mükellefi olmayan bireyler eğer fatura düzenlemek zorunda kalırsa ve o tutar 30.000 TL ve üzerinde ise onlar da e-arşiv fatura düzenlemelidir.

E-arşiv değil, kâğıt fatura kesersem ne olur?

Aynı günde ve aynı vergi mükellefine gerçekleştirilecek satışların vergiler dahil toplam tutarı tek bir fatura tutarının veya aynı gün tarihli birden fazla faturasının toplam tutarı 5.000 TL’yi aşan faturalar e-arşiv fatura olmalıdır. Bu koşula uyan ve e-arşiv faturası yerine kâğıt fatura olarak tarafımıza iletilen faturalar işleme alınmayacak ve tarafınıza iade edilecektir.

Faturamı nereden nasıl keseceğim?

İnteraktif vergi dairesinin web sitesi olan ivd.gib.gov.tr üzerinden 01.01.2020 itibariyle faturanızı oluşturabilirsiniz. Öncelikle kayıt olmanız gerekmektedir. Eğer daha önce kayıt olduysanız mevcut kullanıcı adı ve şifreniz ile giriş yapabilirsiniz. Hatırlamıyorsanız, “şifremi unuttum” yaparak tarafınıza iletilmesini sağlayabilirsiniz.

Buraya tıkladığınızda açılan ekranda “kullanıcı girişi” sayfası açık gelir. Daha önce kullanıcı hesabı oluşturmadıysanız bunu aşağıdaki adımları izleyerek yapabilirsiniz.

  • Kayıt Ol
  • Çıkan ekranda üst tarafta “Gerçek kişi / Tüzel kişi” başlıkları gözükür. “Tüzel kişi” seçilmelidir.
  • Şahıs ise TC no, şirket ise Vergi no girilerek “Kayıt ol” butonuna basılır ve kayıt işlemi gerçekleşir

Önemli Bilgi: e-Belge düzenleme portalına mali mühür veya elektronik imza kullanım zorunluluğu yoktur. İnteraktif Vergi Dairesi kullanıcı kodu ve şifresi bulunan mükelleflerin herhangi yeni bir başvuru yapmasına gerek bulunmamaktadır; bu kod ve şifresi henüz bulunmayan mükellefler ise ivd.gib.gov.tr adresinden gerekli kaydı oluşturarak kullanıcı kodu ve şifrelerini alabilirler.

+Üyeliğiniz yok ise yani kullanıcı adı ve şifreniz bulunmuyorsa “Kayıt ol” butonundan kayıt olabilirsiniz.

Şifrenizi hatırlamıyorsanız “Şifremi unuttum” butonundan şifre talep edebilirsiniz.

E-arşiv faturası için ücret ödeniyor mu?

E-arşiv portal üzerinden kesilecek e-arşiv faturaları için GİB’in yaptığı duyuruya göre herhangi bir ücret alınmamaktadır. Duyuruda “ÜCRETSİZ olarak tüm mükelleflerin kullanımına sunulduğu” belirtilmiştir.

E-arşiv fatura uygulamasında özel entegratör ile çalışmamız gerekiyor mu?

Bu uygulamada fatura düzenleme işlemi, e-Belge portalı üzerinden gerçekleştirilecek olup herhangi bir özel entegratör kuruluşla anlaşma yapma zorunluluğu bulunmamaktadır.

E-fatura kapsamına dahil olan firmaların özel entegratör ile çalışması gerekmektedir. Gelir İdaresi Başkanlığı tarafından yetkilendirilen ve mükellefin adına e-Fatura, e-Defter, e-Arşiv Fatura, e-İrsaliye gibi elektronik kayıtları oluşturmaya yetkili aracı kurumlardır. Ancak e-fatura kapsamında değilseniz (muhasebecinizden teyit edebilirsiniz) özel entegratör olmadan direk e-arşiv portal üzerinden e-arşiv faturası kesebilirsiniz.

Kestiğim faturayı daha sonra nereden sorgulayabilirim?

Düzenlenen e-Arşiv faturalarının, https://ebelge.gib.gov.tr/earsivsorgula.html adresinden sorgulama ve doğrulama işlemleri gerçekleştirilebilecektir.

Faturayı hatalı kestim, düzeltme yapabilecek miyim?

Düzenlenen e-arşiv faturaları 7 günlük yasal süre içerisinde iptal edilebiliyor. Ancak bununla ilgili henüz kesinleşmiş bir düzenleme paylaşılmamıştır. Portalda bulunan iptal menüsü üzerinden yapılabilecektir. Fatura düzenleme ve iptal ile ilgili detaylı bilgi verilebilir.

01.01.2020 den itibaren fatura düzenleme ve iptal menüleri kullanılabilecektir. Muhasebenizden veya ivd.gib.gov.tr linkinden duyuruları okuyabilirsiniz

Faturalarımı ne zaman, nereye, nasıl iletmeliyim?

Faturalarınızı, sizinle paylaşılan ödeme takviminde belirtilen günlerde keserek;

  • e-arşiv fatura ise ekran görüntüsü dosyası (PDF) ile birlikte indirilen .XML uzantılı dosya earsiv@edenred.com e-posta adresine iletebilirsiniz.
  • e-fatura ise Gib ( Gelir İdaresi Başkanlığı) aracılığı ile bize ile iletebilirsiniz.

Kâğıt (matbu) olarak düzenlenen mali faturalarınızı ise aşağıdaki adrese gönderebilirsiniz.

Ayazağa Mah. Kemerburgaz Cad. Vadi İstanbul Park Sitesi 7B Blok No:7C İç Kapı No:10 34485 Sarıyer/İstanbul

Ödememi ne zaman alabilirim?

Yazar kasa POS cihazınızdan fatura kesme işlemini yaptıktan sonra cihazın verdiği slibin üzerinde ödeme tarihini görebilirsiniz. Ödeme gününüz seçmiş olduğunuz vadeye göre Pazartesi, Perşembe veya Cuma günlerinden biri olarak belirlenir.

Nasıl Dolu Dolu kampanyası yapabilirim? İşletmeme ne faydası var?

İşletmenize uygun Edenred DOLU DOLU kampanyasını, üye iş yeri temsilcilerimizle birlikte seçebilirsiniz.

Seçtiğiniz kampanya, Edenred’in geniş iletişim ağı ile hedeflediğiniz müşterilere doğru sıklıkla ulaştırılır.

MyEdenred mobil uygulaması üzerinden “Kampanyaya Katıl” butonuna tıklayan müşteriler, kampanya şartları dahilinde işletmenizde harcama yapar.

Oluşturduğunuz kampanyanın tüm detaylarına edenred.com.tr üzerinden ulaşabilir, kampanyanız sonucunda elde ettiğiniz kazancın raporunu alarak uzman ekibimizle değerlendirebilirsiniz.

Ticket Restaurant Express Kart nedir?

Ticket Restaurant Express kart ile tahsilat gününü beklemeden, POS cihazındaki tutarın yüzde 75’ini restoran, kafe ya da büfeniz için toptan gıda ihtiyacınızı anlaşmalı toptan marketlerde anında kullanabilirsiniz. İşletmenizin gıda alışverişini ister mağazadan ister işletmenize teslimat kolaylığı ile üstelik size özel avantajlı fiyatlarla yapabilirsiniz.

Ödememi nasıl Ticket Express ile alabilirim?

Ticket Restaurant Express üye iş yeri alışveriş kartınıza yükleme talebinde bulunmak için, POS cihazından “Fatura Görüntüleme” işlemi ile keseceğiniz faturanın tutarını görebilirsiniz. Bu aşamaya ulaşabilmek için sırasıyla;

  • "Üye İşyeri",
  • "Ticket Restaurant",
  • "Listeler"

menülerini seçmelisiniz. Sonra;

  • "Fatura Görüntüleme" menüsü seçildiğinde POS cihazından otomatik olarak “Fatura Görüntüleme” bilgi fişi basılacaktır.

Her zamanki gibi "Fatura Kesme" işlemini gerçekleştiriniz. Bu işlem için sırasıyla aşağıdaki adımları takip etmelisiniz:

"Fonksiyon Menüsü"

"Fatura Kesme"

"Servis Seçimi"

"Yemek"

“Fatura Kesme” işlemi sırasında kartınıza aktarmak istediğiniz tutar ekranda sorulacaktır. Kartınıza aktarılmasını istediğiniz tutara “Fatura Görüntüleme” bilgi fişinde yer alan “Genel Toplam” tutarının en fazla yüzde 75’i kadarını girerek “Giriş” tuşuna basınız.

Ticket Restaurant Express üye iş yeri alışveriş kartına yükleme yapmak istemiyorsanız tutar yazmadan “Giriş” tuşuna basabilirsiniz.

Bu işlem sonrasında POS cihazından çıkacak “Fatura Kesme” bilgi fişinde fatura “Genel Toplam”ını ve “Kart Yükleme İsteği” altında kartınıza aktarım yapılacak tutarı görebilirsiniz.

Cam etiketini nasıl temin edebilirim?

Cam etiketini üye portalımız üzerinden temin edebilirsiniz. Bunun için bir talep formu doldurarak adres belirtmeniz gerekmektedir. Talebinizi uye@ticket.com.tr e-posta adresine yazarak da iletebilirsiniz.

Nasıl kâğıt (matbu) faturası kesebilirim?

Yazar kasa POS cihazı üzerinde fatura kesme işlemi yapıldıktan sonra, cihaz fatura kesme slibi verir. Fatura kesme slibinin üzerinde net tutar, KDV tutarı, toplam tutar ve ödeme tarihi bilgileri yer alır. Bu tutara istinaden bir mali fatura kesip aşağıdaki adrese kargo ile göndermelisiniz. Her slip için ayrı bir fatura kesilmelidir.

Ayazağa Mah. Kemerburgaz Cad. Vadi İstanbul Park Sitesi 7B Blok No:7C İç Kapı No:10 34485 Sarıyer/İstanbul

Kâğıt faturada Edenred Türkiye’nin unvan bilgileri, açık adresi, vergi dairesi, vergi numarası eksiksiz olmalıdır. Faturada KDV, matrah ve genel toplam bilgileri boş bırakılmamalıdır. Bu bilgilerin hepsi fatura kesme işlemi sırasında yazar kasa POS cihazından çıkan slipte mevcuttur. Slipteki bilgilere göre faturanızı düzenleyebilirsiniz.

Ek olarak, koçan faturada mali mühür, fatura numarası, fatura tarihi, firma kaşesi ve imzası eksiksiz olmalıdır ve fatura açıklamasına “Yemek Bedeli” yazılmalıdır.

Tarafımıza ulaşan fatura sisteme girilir ve ödeme günü vadesi geldiğinde ödemesi yapılır.

Restoranımda yemek kartı geçsin istiyorum.

Restoranımda/kafemde/büfemde/marketimde yemek kartı geçsin istiyorum. Ne yapmalıyım?

Yeni üyelik için lütfen buraya tıklayarak talep formunu doldurunuz ve gerekli belgeleri temin ediniz. Üye operasyon ekibimiz en kısa sürede sizi ziyaret ederek üyelik işlemlerinizi tamamlayacaktır.

Ana sayfada sol tarafta bulunan Ticket Restaurant ana menüsü altında yer alan Sipariş İşlemleri alt menüsüne tıklayınız ve Yeni Kart Siparişi’ni seçiniz ve yönlendirmeleri takip ediniz.

Ticket Restaurant kart üyesi olmak için ne yapmam gerekir?

Yeni üyelik için lütfen buraya tıklayarak talep formunu doldurunuz ve gerekli belgeleri temin ediniz. Üye operasyon ekibimiz en kısa sürede sizi ziyaret ederek üyelik işlemlerinizi tamamlayacaktır.

Restoranımda Ticket Restaurant kartı geçsin istiyorum, ne yapmalıyım?

Yeni üyelik için lütfen buraya tıklayarak talep formunu doldurunuz ve gerekli belgeleri temin ediniz. Üye operasyon ekibimiz en kısa sürede sizi ziyaret ederek üyelik işlemlerinizi tamamlayacaktır.

Restoranıma Ticket Kart POS’u bağlatmak istiyorum

Yeni üyelik için lütfen buraya tıklayarak talep formunu doldurunuz ve gerekli belgeleri temin ediniz. Üye operasyon ekibimiz en kısa sürede sizi ziyaret ederek üyelik işlemlerinizi tamamlayacaktır.

Ticket Restaurant POS cihazı talebimi nasıl bildirmeliyim?

Ticket Restaurant Edenred olarak bir yazar kasa POS cihazımız bulunmamaktadır. Üye iş yeri olarak sizin sahip olduğunuz yazar kasa POS cihazlarına Ticket Restaurant Edenred uygulaması yükletmeniz gerekmektedir. Üyelik işlemlerinizi tamamladığınızda size e-posta yoluyla iletilen kullanıcı adınız ve parolanız ile web sitemize yer alan üye portalına giriş yapınız.

Talepler ve İstekler menüsü altında yer alan Yeni Nesil Yazar Kasa ve POS işlemleri alt menüsünden adımları takip ederek başvurunuzu yapabilirsiniz.

Ticket Restaurant Edenred uygulamasını hangi yazar kasa POS cihazlarına yükletebilirim?

Beko ÖKC 220TR, Beko ÖKC 300TR, Hugin ÖKC Vx675, Ingenico ÖKC IWE280, Ingenico ÖKC IDE280, Ingenico Move 5000F, Netser POS Vx675, Netser POS IWL220, Panaroma ÖKC Vx680, Panaroma ÖKC Mx915, Paygo SP360 ECR, Profilo ÖKC Pax S900, Profilo ÖKC Vx680, Profilo Android P1000

Restoranımda/kafemde/büfemde/marketimde yemek kartı geçmesinin bana ne avantajı var?

Türkiye çapında 45.000’i aşkın Ticket Restaurant Edenred uygulaması yüklü yazar kasa POS cihazı kullanan restoran, kafe ya da marketlerden biri olmanız durumunda, Türkiye’nin dört bir yanındaki 1,5 milyondan fazla kullanıcıya kapılarınızı açarak kazancınızı artırıp, işinizi büyütme şansı elde edersiniz.

Ticket Restaurant üyesi olduğunuzda, Red Club Business ayrıcalıkları sayesinde akaryakıttan telefon faturasına, damacana su alımından, kargo gönderilerinize sayısız markaya ait ürün ve hizmetleri, size özel indirimlerle satın alarak operasyonel giderlerinizde tasarruf sağlar, kaynaklarınızı verimli kullanırsınız.

Ticket Restaurant Kart ile tahsil ettiğiniz ödemelerde yemek bedelleri yazar kasa POS cihazında birikir. Yapacağınız "Gün Sonu" işlemleri ile tutar tarafımıza aktarılır. Ödeme Takviminde belirtilen "Fatura Tarihi'nde" fatura kesip tarafımıza göndererek ödeme talebinizi oluşturursunuz. Ödemeleriniz hizmet bedelinin düşürülmesinin ardından banka hesabınıza yatırılır.

Dilerseniz ödemelerinizin yüzde 75’ini Ticket Restaurant Express üye iş yeri kartınıza yükletebilir, ödeme vadesini beklemeden, kazancınızı anlaşmalı toptan marketlerde anında kullanabilirsiniz. İşletmenizin gıda alışverişini ister mağazadan ister işletmenize teslimat kolaylığı ile üstelik size özel avantajlı fiyatlarla yapabilirsiniz.

Siz, Ticket Restaurant kart sahiplerine özel kendi belirleyeceğiniz oranda ve sıklıkta Dolu Dolu indirim kampanyaları yaparken biz de bilinirliğinizi artırmak ve size daha çok müşteri kazandırmak için mobil uygulamamız üzerinden tanıtımınızı yaparız. İşletmenizin bulunduğu alanın bir kilometre kare çapındaki tüm müşterilerimiz sağladığınız faydadan ve cep telefonlarına gelen bildirimlerle restoranınızdan anında haberdar olur, öğle yemeği için size tercih etme ihtimalleri artar.

Ticket Restaurant’ın temassız, hijyenik ödeme teknolojileri sayesinde hem çalışanlarınızın hem de müşterilerinizin sağlığını korur, yalnızca para ve zaman kazanmakla kalmaz, güven de kazanırsınız. Müşterileriniz cep telefonları ile yazar kasa POS’a temas etmeden hijyenik, hızlı ve güvenli ödeme yapar.

Predefined Presets
Purchase this theme