Sıkça Sorulan Sorular
Tüm merak edilenler
Anahtar kelime belirterek arayın
Kriter seçerek arayın
Bu konuda size yardımcı olabilecek soru-cevaplar
Faturalarınızın durum bilgisini online.ticket.com.tr adresimize kullanıcı adı ve şifreniz ile giriş yaparak Fatura Takibi menüsünden kontrol edebilirsiniz. Ancak faturanızın dağıtımı ile ilgili kurye bilgileriniz için 444 22 66 numaralı çağrı merkezimizi arayabilirsiniz.
Çağrı merkezimizi aradığınızda önce 1’i ardından 3’ü sonrasında ise müşteri numaranızı tuşlayınız. Ödeme bilgileriniz için 4'ü tuşlayınız ve menünün sonunda 0’ı (sıfır) tuşlayınız.
Faturalarınızın durum bilgisini online.ticket.com.tr adresimize kullanıcı adı ve şifreniz ile giriş yaparak Fatura Takibi menüsünden kontrol edebilirsiniz. Ancak faturanızın dağıtımı ile ilgili kurye bilgileriniz için 444 22 66 numaralı çağrı merkezimizi arayabilirsiniz.
Faturalarınızın durum bilgisini online.ticket.com.tr adresimize kullanıcı adı ve şifreniz ile giriş yaparak Fatura Takibi menüsünden kontrol edebilirsiniz. Ancak faturanızın dağıtımı ile ilgili kurye bilgileriniz için 444 22 66 numaralı çağrı merkezimizi arayabilirsiniz.
Çağrı merkezimizi aradığınızda önce 1’i ardından 3’ü sonrasında ise müşteri numaranızı tuşlayınız. Ödeme bilgileriniz için 4'ü tuşlayınız ve menünün sonunda 0’ı (sıfır) tuşlayınız.
Faturalarınızın durum bilgisini online.ticket.com.tr adresimize kullanıcı adı ve şifreniz ile giriş yaparak Fatura Takibi menüsünden kontrol edebilirsiniz. Ancak faturanızın dağıtımı ile ilgili kurye bilgileriniz için 444 22 66 numaralı çağrı merkezimizi arayabilirsiniz.
Çalışanlarınıza ait kartların bakiye bilgileri için, konu bölümüne bakiye ya da bky yazıp, e-posta içeriğine de 16 haneli kart numaranızı yazarak esiparis@ticket.com.tr adresimize e-posta gönderebilirsiniz. E-postanız otomatik olarak yanıtlanacaktır. Birden fazla kart bakiyesi öğrenmek isterseniz, kart numaraları arasına virgül koyarak gönderebilirsiniz. Çalışanlarınıza ait kartların bakiye bilgileri için, 444 22 66 numaralı sesli yanıt sitemimizden de bilgi alabilirsiniz. Çağrı merkezimizi aradığınızda önce 1’i ardından 3’ü sonrasında ise müşteri numaranızı tuşlayınız. Çalışanlarınızın kart bakiyeleri için 3’ü tuşlayınız.
Kayıp kart bildiriminizi online.ticket.com.tr adresimize kullanıcı adı ve şifreniz ile giriş yaparak Kart Yönetimi menüsü altındaki İptal & Bloke İşlemleri menüsünden gerçekleştirebilirsiniz. İptal etmek istediğiniz kartı seçerek işlemi onaylayabilirsiniz. Ayrıca, 444 22 66 numaralı çağrı merkezimizi arayarak da işlem yapabilirsiniz. Çağrı Merkezi çalışma saatleri hafta içi 8:15-17:45 , hafta sonu (Cumartesi) 9:00-16:00 saatleri arasıdır. Çağrı merkezimizi aradığınızda önce 1’i ardından 3’ü sonrasında ise müşteri numaranızı tuşlayınız. Ardından kayıp kart işlemleri için 2’yi tuşlayınız.
Ödeme bilgileriniz için kredi-TR@edenred.com adresine talebinizi e-posta ile iletebilir veya 444 22 66 numaralı çağrı merkezimizden bilgi alabilirsiniz.
Cari hesap ekstre talebiniz için kredi-TR@edenred.com adresine talebinizi e-posta ile iletebilir veya 444 22 66 numaralı çağrı merkezimizden de bilgi alabilirsiniz.
İlgili kartın PUK kodu bilgisinin sipariş yetkilinize gönderilmesi için talebinizi 444 22 66 numaralı çağrı merkezimize iletebilir ya da müşteri@ticket.com.tr adresine e-posta ile bildirebilirsiniz. PUK kodunu edindikten sonra aşağıdaki sırasıyla aşağıdaki adımları takip etmelisiniz. Kartınızı üye işyerleri ndeki POS cihazına takın ve şifre işlemleri menüsünden şifre açmayı tıklayın. Devamını kullanıcı rehberinden alınız. Unutmayın, PUK kodunun 3 kere hatalı girilmesi durumunda kart tamamen bloke olur. Kartınızın yenilenmesi gerekir.
Bu konuda kullanabileceğinizi sesli yanıt sistemi menüleri
Faturalarınızın durum bilgisini online.ticket.com.tr adresimize kullanıcı adı ve şifreniz ile giriş yaparak Fatura Takibi menüsünden kontrol edebilirsiniz. Ancak faturanızın dağıtımı ile ilgili kurye bilgileriniz için 444 22 66 numaralı çağrı merkezimizi arayabilirsiniz.
Faturalarınızın durum bilgisini online.ticket.com.tr adresimize kullanıcı adı ve şifreniz ile giriş yaparak Fatura Takibi menüsünden kontrol edebilirsiniz. Ancak faturanızın dağıtımı ile ilgili kurye bilgileriniz için 444 22 66 numaralı çağrı merkezimizi arayabilirsiniz.
Çağrı merkezimizi aradığınızda önce 1’i ardından 3’ü sonrasında ise müşteri numaranızı tuşlayınız. Ödeme bilgileriniz için 4'ü tuşlayınız ve menünün sonunda 0’ı (sıfır) tuşlayınız.
Faturalarınızın durum bilgisini online.ticket.com.tr adresimize kullanıcı adı ve şifreniz ile giriş yaparak Fatura Takibi menüsünden kontrol edebilirsiniz. Ancak faturanızın dağıtımı ile ilgili kurye bilgileriniz için 444 22 66 numaralı çağrı merkezimizi arayabilirsiniz.
Çalışanlarınıza ait kartların bakiye bilgileri için, 444 22 66 numaralı sesli yanıt sitemimizden de bilgi alabilirsiniz. Çağrı merkezimizi aradığınızda önce 1’i ardından 3’ü sonrasında ise müşteri numaranızı tuşlayınız. Çalışanlarınızın kart bakiyeleri için 3’ü tuşlayınız.
Çağrı merkezimizi aradığınızda önce 1’i ardından 3’ü sonrasında ise müşteri numaranızı tuşlayınız. Ardından kayıp kart işlemleri için 2’yi tuşlayınız.
Çağrı merkezimizi aradığınızda önce 1’i ardından 3’ü sonrasında ise müşteri numaranızı tuşlayınız. Ödeme bilgileriniz için 4'ü tuşlayınız ve menünün sonunda 0’ı (sıfır) tuşlayınız.
Çağrı merkezimizi aradığınızda önce 1’i ardından 3’ü sonrasında ise müşteri numaranızı tuşlayınız. Ödeme bilgileriniz için 4'ü tuşlayınız ve menünün sonunda 0’ı (sıfır) tuşlayınız.